Web Design Profesional – Optimizare – Grafica Web
contact(at)internetgraphics.ro

Update-urile Google din 2012

google panda penguin
Anul trecut Google a elaborat o serie de schimbari de algoritm care au dus la modificarea in totalitate a conceptului SEO. Sunt vizate in principal update-urile Panda si Penguin, crearea lor trecand peste limitele blogurilor specializate, devenind subiect principal in marile publicatii economice. Aceasta pentru ca aparitia lor a viciat pozitiile in Google pentru un mare numar de website-uri, bloguri, e-commerce, etc.
Dupa update-uri, pentru ca strategiile SEO sa aiba rezultate in 2013, este necesara o mai buna calitate decat cantitate, ducand la transformarea intr-un brand a unui site sau afacere online. Va prezentam o scurta trecere in revista a principalelor update-uri Google in 2012.

PANDA
Panda reprezinta unul dintre cele mai bune update-uri create de Google cu scopul de a penaliza website-uri care nu prezinta continut de calitate. Cea mai cunoscuta modificare de continut calitativ realizata de Panda e legata de asa-numitul “duplicate content”. In SUA, la nici doua luni dupa aparitia acestui algoritm, avea sa fie introdus in toate rezultatele de limba engleza. Update-ul a afectat circa 13% din rezultate, iar pana in decembrie 2012 au mai fost lansate peste 20 de versiuni Panda.

PENGUIN
La fel de insemnat ca si algoritmul anterior, Penguin (cunoscut ca “webspam update”) a fost creat cu scopul curatirii motorului de cautare de site-uri fara renume, care pentru a avansa in topul cautarilor au abuzat de link-uri. Lansat la nivel global in aprilie 2012, Penguin a afectat peste 3% dintre rezultatele Google, modificand complet felul de a face “linkbuilding”. In urma aparitiei Penguin a inceput sa se folosesca tot mai mult cresterea “organica” a unui site, punandu-se accent pe calitatea link-urilor si diversificarea ancorelor utilizate.

VENICE
Acest update a fost creat in februarie 2012, cu scopul de a clarifica locatiile targetate de website-uri, in urma cautarilor efectuate pe Google. Daca cineva cauta o locatie si locuieste intr-o numita zona, Google Venice ofera rezultate legate doar de regiunea respectiva, fara sa implice rezultate si din alte zone.
Vali GreceanuSpecialist SEO

REL=AUTHOR
Rel=Author a venit in sprijinul persoanelor care au blog si doresc sa fie asociati cu acesta, prin atasarea unei poze atunci cand un articol din blogul respectiv apare la rezultate. Astfel, printr-o creare de cont pe Google + asociat cu blogul, motorul de cautare va face imediat legatura intre poza de profil si blog, oferind rezultate.
Tinand cont de aceste update-uri Google, un SEO atent va urmari modificarile si va actiona in consecinta, evitand penalizarea paginilor si punand la punct strategii de a trece cu toti clientii peste aceste schimbari de algoritm.

Servicii profesionale de Web Design si Optimizare site-uri.
Dr. Taberei, Nr. 85, Sector 6
Bucharest
923164
RO
Phone: +40 721 955 044
Leave a Reply


− 1 = 8